مرکز تخصصی مهندسی عمران

دانلود نرم افزارها - نقشه ها - جزوه ها و کتاب های رشته عمران

مرکز تخصصی مهندسی عمران

دانلود نرم افزارها - نقشه ها - جزوه ها و کتاب های رشته عمران

سازه های ماکارانی

مقدمه :

این مطلب  برای آشنایی دانشجویان عمران  با سازه های ماکارانی ارائه می گردد. امیدواریم که بزودی شاهد شکوفایی علمی دانشجویان این رشته باشیم:

 دروس سازه ای که در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های ایران تدریس می شود، معمولا به طور کلی به صورت تئوریک تدریس می گردد و دانشجویان کمتر این دروس را به صورت عملی تجربه می کنند، بنابراین شاید فهم این دروس به صورت عمیق در حین دوران تحصیل ممکن نباشد .

ساخت سازه هایی توسط فولاد و یا بتن صرفا برای آموزش هم مقدور نمی باشد، چرا که هزینه تمام شده این کار بسیار بالا است .

مستند ابر شهرها

ادامه مطلب ...

آلبوم سنگهای ساختمانی و تزئینی

آلبوم سنگهای ساختمانی و تزئینی - فایل پاور پوینت - توسط یکی از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی تربت حیدریه ارسال گردیده است.

حتما دانلود کنید *در ادامه مطلب* فایل کامل و جالبی است.

ادامه مطلب ...

جدول اشتال

اینبار به معرفی یک برنامه رایگان وجالب میپردازم که همانطور که در شکل میبینید میتواند مشخصات مقاطع موجود در برنامه رابا یک کلیک تمام و کمال به شما ارائه کند دانلود این برنامه جالب در ادامه  میسر است.

ادامه مطلب ...

آزمون تحلیل سازه با استفاده از نرم افزار Etabs

این فایل مربوط به یکی از موسسات است که آزمونی 100 سوالی و 4 گزینه ای  برگزار کرده است که در آن سوالاتی مربوط به نرم افزار Etabs را آورده است که طی آن شما خواهید آموخت که آنچه در Etabs میبینید و آنچه در تحلیل سازه ها خوانده اید چگونه به هم مرتبط میشوند  در پایان نیز پاسخنامه این آزمون 100 سوالی آمده است من نام این فایل را پلی از تحلیل به Etabs میگذارم و لینک دانلود مستقیم آن را در ادامه مطلب قرار داده ام.

 

تحلیل سازه با etabs

ادامه مطلب ...