مرکز تخصصی مهندسی عمران

دانلود نرم افزارها - نقشه ها - جزوه ها و کتاب های رشته عمران

مرکز تخصصی مهندسی عمران

دانلود نرم افزارها - نقشه ها - جزوه ها و کتاب های رشته عمران

دانلود پروژه نقشه برداری -استاد شمس نوبخت

خوب این هم یک پروژه نقشه برداری زیر نظر استاد بزرگ نقشه برداری دکتر شمس نوبخت که معرف حضور تمام عمرانی ها هست امیدوارم از این پروژه نهایت استفاده را بکنید.


نام محصول: آموزش زبان انگلیسی English for you
کاربرد: آموزش سریع و کارآمد آموزش زبان انگلیسی با بهترین متتد آموزشی در جهان
قیمت: 300,000 ریالدر ادامه مطلب

آموزش زبان انگلیسیEnglish For You

خرید   مجموعه آثار دکتر شریعتی
قیمت: 300,000 ریال
آموزش زبان انگلیسیEnglish For You مجموعه‌ English For You و یا به اختصار، EFU برترین مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی است که حقیقتاً نیاز به استاد و کلاس را به طور کامل برطرف می‌کند. در این مجموعه شما انگلیسی را از اساتید انگلیسی زبان یاد می‌گیرید و مطمئناً تفاوت آن را با مؤسسات ایران که اکثراً اساتیدی دانشگاهی دارند متوجه خواهید شد.و هزینه این مجموعه تنها پول یک ترم آموزشگاها می

EFU در سه سطح ود 80 درس تهیه شده است و هر سطح توسط یک استاد تدریس می‌شود. نحوه‌ی فیلمبرداری به نوعی است که شما کاملاً احساس حضور در کلاس درس را دارید. چرا که در تمامی جلسات، زبان‌آموزانی در سطح همان جلسه، کلاس را همراهی می‌کنند. این مجموعه را به سه گروه به صورت ویژه پیشنهاد می‌کنیم، گروه اول، زبان‌آموزانی که به کلاس‌های آموزش مکالمه به دلایل مختلف (این دلیل می‌تواند کم‌رویی جهت حضور در این کلاس‌ها باشد) دسترسی ندارند، گروه دوم، زبان‌آموزانی که چند دوره کلاس رفته‌اند و قصد دارند انگلیسی خود را مطابق با بهترین الگوی آموزشی کنند و گروه سوم به اساتید و مربیان کلاس‌های مکالمه زبان این مجموعه را پیشنهاد می‌کنم. این مجموعه می‌تواند شیوه‌ی تدریس شما را متحول کند! با ترکیب این شیوه‌ی تدریس و شیوه‌ی شیوه‌ی تدریس در هر جلسه به این صورت است:

- ابتدا گرامر و ساختار درس توضیح داده می‌شود. - سپس تعدادی مثال زده می‌شود. - سپس درس با زبان‌آموزان حاضر در استدیو تمرین می‌شود. - سپس در بخش Look & Listen (ببینید و گوش کنید) تعدادی مثال تصویری خواهید دید. این مجموعه برای پخش در کامپیوتر در 4 dvdبا پسوند avi به مبلغ 12000 تومان می باشد این مجموعه برای پخش در dvd های خانگی در 27 dvdبا پسوند vob به مبلغ 30000 تومان می باشد.

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • بهترین متتد در دنیا
  • مطابق با کتب Interchange
  • جلسه، همراه با شیوه‌های مختلف آموزش
  • آموزش سریع بدون نیاز به استاد و کلاس
  •  


    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد